[U-Boot] (no subject)

Western Union Office westumtt at gmail.com
Tue Nov 15 01:23:32 CET 2011

How are you doing today?

I write to inform you that we have already sent you $9,000.00USD dollars through Western union as we have been given the mandate to transfer your full benefited sum of $700,000.00 USD (Seven Hundred Thousand US Dollars) via our office here (Western Union) by the United nations in conjunction with the ECOWAS as a compensation.

I called to give you the information through phone as internet hackers were many but I cannot reach you yesterday even this morning.So,I decided to email you the MTCN and sender name so that you can pick up this $9,000.00USD to enable us send another $9,000.00USD by tomorrow as you knows we will be sending you only $9,000.00USD per day.

All you need to do now is to visit any Western Union office or outlet close to you in your city with the payment information giving to you and your full name in your ID card as the receiver's name to pick up your First payment of $9,000USD and get back to us as soon as possible to enable us send another $9,000.00USD by tomorrow.

Manager :Mr Ken Texman

Contact Email: westumt at kimo.com

Email me once you picked up this $9,000.00USD today.

Here is the western union information to pick up the $9,000.00USD,

Payment Information.

Sender's Name:_________Austin Ginika

Amount Sent______________$9,000.00 USD

MTCN :___________________8492251083

Country:_________________NIGERIA

Text Question:___________Trust

Answer:__________________God

With due respect please get back to us urgently after the pick of the money and if you have any problem you can as well contact us immediately.

NOTE: You are advice to keep this transaction strictly confidential pending claim, this is to avoid any double crossing.

Thanks

Mr Ken Texman

Western Union Office.

Wie geht es dir heute?

Ich schreibe, um Ihnen mitzuteilen, dass wir bereits an Sie $ 9,000.00 USD-Dollar über Western Union, wie wir das Mandat zu Ihrer vollen Genuss Summe von $ 700,000.00 USD (siebenhunderttausend US-Dollar) Übertragung über unser Büro hier (Western Union) durch die gegeben haben, Vereinten Nationen in Verbindung mit der ECOWAS als Ausgleich.

Ich rief, um Ihnen die Informationen über das Telefon als Internet-Hacker waren viele, aber ich kann Sie nicht erreichen gestern auch diese morning.So, beschloss ich, schreiben Sie eine Email MTCN und Name des Absenders, so dass Sie abholen können diese $ 9,000.00 USD, damit wir anderen schicken $ 9,000.00 USD von morgen, wie Sie wissen, senden wir Ihnen nur $ 9,000.00 USD pro Tag.

Alles, was Sie jetzt tun müssen, ist jeder Western Union Büro oder Steckdose in der Nähe zu Ihnen in Ihre Stadt mit der Zahlung Informationen geben Ihnen und Ihren vollständigen Namen in Ihrer ID-Karte als den Namen des Empfängers zu holen Ihre erste Zahlung von $ 9.000 USD und besuchen Sie wieder zu uns so bald wie möglich, damit wir schicken weitere $ 9,000.00 USD von morgen.

Manager: Herr Ken Texman

Kontakt Email: westumt at kimo.com

Bitte schicken Sie mir, wenn Sie abgeholt diesem $ 9,000.00 USD heute.

Hier ist die western union Informationen abholen $ 9,000.00 USD,

Zahlungsinformationen.

Name des Absenders :_________ Austin Ginika

Amount Sent______________ $ 9,000.00 USD

MTCN :___________________ 8492251083

Land :_________________ NIGERIA

Text Frage :___________ Vertrauen

Antwort :__________________ Gott

Bei allem Respekt wenden Sie sich bitte an uns zurück dringend nach der Abholung des Geldes, und wenn Sie irgendein Problem haben, können Sie auch umgehend Kontakt mit uns.

Hinweis: Sie werden beraten, damit diese Transaktion streng vertraulich anhängiges Verfahren, so ist dies eine doppelte Kreuzung zu vermeiden.

Dank

Herr Ken Texman

Western Union Office.