[U-Boot] Kan dette brevet røre ved ditt hjerte / fra Miss.Engel

Engel melodykuti at gmail.com
Fri Mar 25 19:08:30 CET 2011

 Kjæreste Love

Kan dette brevet røre ved ditt hjerte og kommer til å redde min

Vennligst
 ikke være overraskende eller blir fornærmet når du får denne meldingen
fra meg, det bare det at jeg har vært nødt til å stole på deg på grunn
av min situasjon her i leiren flyktninger,

La
 meg først av alt presentere meg selv til deg, og jeg vil kreve det
beste av din ærlighet etter å vite om hvem som jeg er, vil jeg virkelig
at vi skal ha et godt forhold til tross for noe fordi jeg har denne
følelsen av at du er den
 personen jeg har vært i bønn og håper å ha som en venn og jeg tror dere
 vil vurdere min situasjon og indre ønske om å møte deg en dag, tror jeg
 at du svarer ja til denne meldingen vil være begynnelsen på en lengter
etter varig forhold uten forråde,

MIN PROFIL

Jeg
 bestemte meg for å kontakte deg på grunn av alvoret i min situasjon her
 og etter å ha lest din profil som vil tiltrekke seg alle rimelige
kvinne. Mitt navn er Miss.Engel Lemi Milla. Jeg
 er 28 år gammel jente fra et land som heter republikken SUDAN, i
Afrika, er jeg den eneste datter av sen Mr.Jimmy Lemi Milla. den tidligere ministeren for Co-operatives og distriktsutvikling i SUDAN republikk under ledelse av president Omar al-Bashir,

Min
 far ble drept av regjeringen til president Omar al-Bashir, fordi han
drepte min far for ledende (Sudan People's Liberation Movement) (SPLM)
min avdøde far ble drept den 9. februar 2011 Skuddsår,

Du kan lese nettsiden nedenfor:

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12403620

Jeg er tvunget til å kontakte deg på grunn av mishandling jeg, jeg mottar fra min mor trinn. Hun planla å ta bort all min avdøde fars egne og egenskaper fra meg siden det uventede dødsfallet til min kjære far.

Samtidig
 jeg ønsket å flykte fra Afrika til hvor som helst i verden, men hun
gjemmer bort mine internasjonale pass og andre verdifulle dokumenter
reise. Heldigvis har hun ikke oppdaget hvor jeg holdt min Fars fil som inneholder viktige dokumenter. Så
 jeg bestemte meg for å løpe til flyktningleiren hvor jeg er i dag søker
 asyl under private veldedige organisasjon for flyktninger i
Ouagadougou, i et vest-afrikanske landet kaller republikken Burkina
Faso. Jeg
 ønsker å kontakte deg personlig for et langvarig forhold som kan føre
oss inn i et sterkt partnerskap om vi arbeider med oppriktige mening på
denne transaksjonen,

Min
 far i salig minne deponert summen av (US $ 3, 700, 000,00) (Three
Million Syv hundre tusen dollar) i en Bank med mitt navn som pårørende. Men,
 skal jeg frem til dere alle nødvendige dokumenter om bekreftelse på at
du aksepterer å hjelpe meg for overføring og investeringer i fondet. Som
 du vil hjelpe meg å investere pengene fordi jeg vil like å fullføre
mine studier, før krigen var jeg i mitt første år på universitetet, da
krisen startet. Etter
 transaksjonen vil du ordne for min tur til å bli med over i ditt land
etter transaksjonen for å aktivere dele våre følelser for hverandre,

Vi
 vil investere i fondet meg og deg, eller hvis du ikke skal bo med meg
da Det vil være en glede for meg å kompensere deg med 15% av det totale
penger for dine tjenester og balansen skal være min investeringskapital.
 Dette er grunnen til at jeg bestemte meg for å kontakte deg. Vennligst all kommunikasjon skal gjennom denne e-postadressen kun for konfidensielle formål.

Så snart jeg mottar positive responsen viser din interesse vil jeg sette ting i handling umiddelbart. I
 lys av ovennevnte, vil jeg sette pris på et hurtig svar som indikerer
din evne og vilje til å håndtere denne transaksjonen forholdet og
oppriktig.

Jeg venter din påtrengende og positiv respons. Vennligst
 hold dette bare til deg selv du Jeg ber dere ikke å avsløre denne
informasjonen til noe kroppen før jeg kommer over til ditt land etter
transaksjonen,

Jeg har lagt min bilde og et annet bilde av min avdøde far,

Svar umiddelbart slik at jeg vil gi deg flere detaljer om transaksjonen,

Med vennlig hilsen,

Engel

Dearest Love

  May this letter touch your heart and come to my rescue

  Please Do not be surprise or get offended when you will receive this message
from me, It just that I have been obliged to trust you due to my situation here
in the refugees camp,

Let me first of all introduce my self to
you, and I
will require the best of your honesty after  knowing about whom that I
am, I
will really like us to have a good relationship in spite of anything
because I
have this feeling that you are the person I have been praying and hoping
 to have as a friend and I believe you will consider my situation and
inner
desire to meet you some day,   I believe that your replying yes to this
message
will be the beginning of a longs lasting relationship without a
betray,

MY PROFILE

I decided to contact you because of the
urgency of my situation here and after reading your profile which will attract
every reasonable woman. My name is Miss.Engel  Lemi Milla .
I am 28 years old girl from a country called republic of SUDAN, in Africa,   I am the only daughter
of Late Mr.Jimmy Lemi Milla.  the former  Minister of Co-operatives and Rural
Development of SUDAN republic  under the leadership of
president Omar
al-Bashir,

My father
was killed by the government of President Omar al-Bashir, because he killed my
father for leading ( Sudan People's Liberation Movement )
(SPLM)  my late father was
killed on 9 February 2011  by Gun shot,
You can read the website
below :

http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12403620

I am constrained to contact you because of the maltreatment I,
am receiving from my step mother. She planned to take away all my late father's
treasury and properties from me since the unexpected death of my beloved
Father.

Meanwhile I wanted to escape from Africa to any where in the world
but she hide away my international passport and
other valuable traveling documents. Luckily she did not discover where I kept my
Fathers File which contains important documents. So I decided to run to the
refugee
camp where I am presently seeking asylum under the Private
charity organization for the Refugees in Ouagadougou
, in a west African country call republic of BURKINA FASO . I wish to contact
you personally for a long term relationship that may lead us into a strong
 partnership if we work with sincere mind in this transaction
,

My father of blessed memory deposited the sum of  (US$3, 700,
000.00)  ( Three Million Seven Hundred Thousand Dollars) in a Bank
with my name as the next of kin. However, I shall forward to you all the
necessary documents on confirmation of your acceptance to assist me for the
transfer and investment of the fund. As you will help me to invest the money
because I will like to complete my studies, before the war I was in my 1st year
in the university, when the crisis started. After the transaction you will
arrange for my trip to join you over in your country after the transaction
 to enable share our feeling for each other ,

We will
invest the fund me and you, or if you don't intend staying with me then It will
be my pleasure to compensate you with 15% of the total money for your services
and the balance shall be my investment capital. This is the reason why I decided
to contact you. Please all communications should be through this email address
only for confidential purposes.

As soon as I receive your positive
response showing your interest I will put things into action immediately. In the
light of the above, I will  appreciate an urgent reply indicating
your ability and willingness to handle this transaction relationship and
sincerely.

I await your urgent and positive response. Please do keep this
only to your self please I beg you not to disclose this information to any body
until I  come over to your country after the transaction ,

I have attached my picture and another picture of my late
father,

immediately so that I will give you more details concerning the transaction
,

Yours Sincerely,

Engel