[U-Boot] Hallo

Bella Benju bella2000009 at att.net
Wed Aug 18 05:12:24 CEST 2010

Hello

Greetings,

I saw your e-mail in the net while  browsing, and i pick interest in you
 as such i

came here to look for my second half, my soul mate,my friend It is to
tell

about myself to you, as I haven't seen you ever before. But I feel

something inside. I feel like a little sign of hope that I am not doing

this in vain.I feel that you have the friendly soul to mine.What I want

find is Love. please get back to me with the above e-mail. i will detail
 more about myself

to you.and all so send my picture to you if you reply this mail.

regard.

 From  Bella.

Hallo

Hilsener,

Jeg så din e-post i nettet mens du surfer, og jeg plukker interesse for
deg som sådan i

kom hit for å se etter min andre halvdel, min sjelefrende, min venn Det
er å fortelle

om meg selv til deg, som jeg ikke har sett deg noen gang tidligere. Men
jeg føler

noe inni. Jeg føler meg som et lite tegn på håp om at jeg ikke gjør

dette i vain.I føler at du har den vennlige sjelen til mine.What Jeg
ønsker å

Funnet er Kjærlighet. vennligst komme tilbake til meg med det over
e-post. jeg vil detaljer mer om meg selv

å you.and alle så sender mitt bilde for deg hvis du svarer denne posten.

hensyn.

 Fra Bella.